!OBS! Husk at JaTakPortalen ikke kan hjælpe med spørgsmål om specifikke produkter, som er reserveret igennem systemet. Tag kontakt til din lokale forretning, hvis du ønsker at ændre, afbestille eller har spørgsmål til din vare!

 

 

Kære Ja Tak kunde,

 

Her kommer en præsentation af "Ja tak"-processen.

 

Hvis nedenstående ikke er gjort korrekt, vil bestillingen ikke være registreret.

 

Det foregår sådan her, hvis der ønskes bestilling👇🏻:

 

1️⃣ Skriv "Ja tak" i kommentarfeltet på Facebook-opslaget👈🏻

 

2️⃣ Der sendes et svar direkte til dig i Facebook Messenger efter ca. 10-15 sekunder.

 

3️⃣ Hvis svaret indeholder et link er det nødvendigt at du klikker på dette link, lægger produktet i kurven og indtaster dine oplysninger. Når du kommer til en bekræftelses-side er din bestilling modtaget 👍

 

4️⃣ Hvis svaret ikke indeholder et link er din bestilling allerede registréret og du er klar til at kunne afhente varen i butikken 👍

 

Tjek opslaget eller kontakt butikken for at se hvornår du kan hente varen.

 

Hvis du får en anden til at hente din ”Ja tak”-bestilling for dig, skal vedkommende blot oplyse dit navn eller ordrenummer.

Medmindre andet er oplyst i opslaget.